
In de avond van woensdag 6 december 2023 zullen wij onderhoud uitvoeren aan diverse 3CX centrales.
In de avond van woensdag 6 december 2023 zullen wij onderhoud uitvoeren aan diverse 3CX centrales.
Wij zullen na 18:00 met de werkzaamheden beginnen. Er wordt een korte onderbreking verwacht van minder dan 1 minuut.
Dit onderhoud wordt gepleegd aan 3CX servers die vanmiddag storing hebben ervaren.
Het onderhoud geldt niet voor 3CX servers die vanmiddag geen storing hebben ervaren.
Update 21:30
Het onderhoud is succesvol afgerond.

Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op diverse telefonie diensten.
Op dit moment is er sprake van een verstoring. Deze verstoring heeft vooralsnog betrekking op diverse telefonie diensten.
Onze leverancier heeft het probleem in onderzoek. De verwachte oplostijd is op dit moment nog niet af te geven.
Update 21:28
De laatste update die we vandaag kunnen geven is dat alles weer online is.
Onze leverancier is nog wel bezig met het onderzoek naar de oorzaak van de storing.
De storing is officieel nog niet afgemeld.
Update 14:57
We merken dat meerdere klanten weer bereikbaar zijn.
Indien u nog problemen heeft met bellen of gebeld worden dan verzoeken wij u om dat te melden bij onze supportafdeling, te bereiken via support@eazit.nl of via 088 355 00 70
We hebben nog geen officiele afmelding ontvangen. Zodra de officiele afmelding is afgegeven delen wij dat op deze site.
Update 14:00
Onze leverancier is het probleem nog steeds aan het onderzoeken. Voor nu zijn er nog geen verdere details.
Wij zullen u omstreeks 16:00 of eerder voorzien van een update op de status van de verstoring.
Er zijn helaas geen workarounds mogelijk.
Onze excuses voor het ongemak.

De storing is opgelost.
Update 12:30
De storing is opgelost. U kunt weer bellen en gebeld worden.
Update 11:42
We zien de diensten langzaamaan weer online komen. Wij ontvangen nog wel klachten van klanten die nog niet kunnen bellen en/of gebeld kunnen worden.
Wij onderzoeken deze meldingen en proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen.
Update 11:00
Er zijn problemen met Managed Voice 3 en Voice Connect diensten.
Op dit moment lijken de diensten weer stabiel en werken de testgesprekken weer.
De situatie wordt nauwlettend in de gaten gehouden.
Wij zullen u omstreeks 12:30 of eerder voorzien van een update op de status van de verstoring.
Er zijn helaas geen workarounds mogelijk.
Onze excuses voor het ongemak.